Açılış Səhifəsi et

 Favorilərə əlavə et
“Kəlam həyatın başlanğıcı və sonudur”, “Öyrənin – beşikdən qəbrə qədər”
Son xəbərlər
 
  • “Azərbaycan qəhrəmanları. Virtual bələdçi” layihəsi davam edir
  • İslam ölkələri jurnalistləri bir arada
  • İslamın ailəyə və qadına verdiyi dəyər
  • Qurban ibadətinin fəlsəfəsi
  • İslamda elmə baxış
  • Konstitusiyada nə dəyişdirildi?
  • “Mədəni irsimiz rəqəmsal dünyada” layihəsinin balacalara yeni sürprizi
  • Heydər Əliyevin dini dəyərlər haqqında müdrik fikirləri
  • Heydər Əliyevin milli-mənəvi dəyərlər haqqında müdrik fikirləri
  • Multikultural subyektlərin məşğuliyyəti: iqtisadiyyat və turizm
  • Ailәvi turizm üçün sәrfәli mәkanı - Buynuz kəndi "Şirvan" İstirahət Mərkəzi
  • Dövlətçilik hissi və milli-mənəvi dəyərlər sistemi
  • "Bakı prosesi" və onun multikultural əhəmiyyəti
  • Azərbaycan qanunlarında milli məsələlər necə tənzimlənir?
  • Dövlət Komitəsi daha 5 dini icmaya maliyyə yardımı ayırdı
  • Qəbir ziyarəti Quranda qadağan edilibmi?
  • Əxlaq elə bir güzgüdür ki...
  • Bidəti necə tanıyaq?
  • "Yaxşılığa yaxşılıq" və "Tülkü və hacıleylək"
  • İctimai Birlik bələdiyyələri maarifləndirir
  • Mediada İnnovativ Təşəbbüslərə Dəstək İctimai Birliyi tədbir keçirdi
  • Deputatın oğlu ittihamlara cavab verdi: Yazılanlar böhtandır...
  • Bələdiyyələrin yaradılmasının obyektiv zəruriliyi
  • Bələdiyyə fəaliyyəti necə qiymətləndirilir?
  • Elektron xidmətlər və problemlər
  •  
     
     
    Kəlam jurnalı
     
     
     
    Bannerlərin mübadiləsi
     
    kod almaq:
    Axtarış: 
    Səhifələr : 1 2 3 4 5 » #
    Dini biliklər və radikalizm - Biri digərini tamamlaya bilərmi?!
    İctimai və fərdi həyatımızın mühüm aspektlərindən olan bu mövzu müasir şəraitdə hər birimiz üçün olduqca böyük əhəmiyyət kəsb edir. Şəxsən mənim fikrimcə, Allahın yaratdığı hər bir insan övladının qəlbində iman var. Odur ki, dinin şərtlərinə əməl edib-etməməsindən asılı olmayaraq, hər kəsi iman sahibi kimi qəbul etmək olar və bu, vacibdir. 
    Dinin onun üçün əsas davranış qaydası, həyat tərzi, münasibətlərin əsas parametrləri olub-olmaması isə artıq tamam başqa söhbətin mövzusudur. Çünki dindarla imanlı insanı eyniləşdirmək ciddi səhv olardı. Əslində dindar dini qayda-qanunlarla yaşayan, müqəddəs kitabın göstərişlərini həyatın meyarı seçən insandır. Onun üçün bu qaydalar müqəddəsdir və bütün digər dəyərlərdən üstündür. Gəlin, bu iki anlayışı bir-birindən fərqləndirən xüsusiyyətlərə aydınlıq gətirək.
    13.11.16 Məqaləni oxumaq
     
    Haqqa gedişin mübarək, Hacı Mirəziz!
    İnsan olmanın kökündə kamillik yoxdursa o ömür sadəcə var olmaqla mənalanır. Ki, yaradılanın xilqətində yaradılış var, yaratmaq var. Təbii ki, xəlq eləmək Allaha məxsusdur, amma insan olmaq elə kamil olmaq deməkdirsə yaşadığın cəmiyyətə, ətrafındakı insanlara sənin var oluşunun əxz elətdirdiyi şeylər də var.
    Bir ucqar kənddə qonşusunun qapısının tez-tez çalındığından şikayətlənən biri onun qapısını kəsdirib gileyini bildirir: ”Yorulmadınmı, hər kəsin dərdini dinləməkdən? 
    12.05.16 Məqaləni oxumaq
     
    Elmdə himayədarlıq akademik mühiti korlayıb...
    2012-ci il statiskasına görə, dünyanın 200 top universitetinin 184-ü inkişaf etmiş Qərb dövlətlərində,16 universitet isə yerdə qalan ölkələrdədir. Türkiyə istisna olmaqla heç bir müsəlman ölkəsində top Universitet yoxdur. İnkişaf etmiş I Dünya ölkələrində təhsil, elm dərk olunmuş həqiqətdir, II və III Dünya ölkələrində isə yox. Bu ölkələrdə elmin fəlsəfəsi düzgün dərk edilmir. Fransız filosofu Rene Dekartın dünyabaxışını əks etdirən fikirdə deyilir: 
    15.02.15 Məqaləni oxumaq
     
    İşgüzar və savadlı din xadimi - Hacı Mirəziz Seyidzadə
    Dünya alimlərinin apardıqları kompleks elmi araşdırmalar zamanı məlum olmuşdur ki, təbiətdə hər şey yarandıqdan sonra insan yaranmışdır. İnsan təbiətin və Allahın yaratdığı ən ali məxluqdur. Əsl insan yaradıcı olmalıdır. Yaradıcı insan təbiətin qanunlarını öyrənir və ondan səmərəli istifadə etməyə başlayır, özünün əməlləri ilə təbiətə, cəmiyyətə, dövlətə, xalqa və ümumilikdə bütün bəşəriyyətə xeyir verməyə başlayır...
    07.09.14 Məqaləni oxumaq
     
    Nazir müavini: “Din ayrıca fənn kimi məktəblərdə tədris olunmur”
    “Din ayrıca fənn kimi məktəblərdə tədris olunmur. Ancaq müəyyən fənlərdə, məsələn, “Həyat bilgisi” dərsində uşaqların yaş qruplarına uyğun olaraq dini bilgilər verilir”. AZADİNFORM  xəbər verir ki, bunu jurnalistlərə açıqlamasında təhsil nazirinin müavini Ceyhun Bayramov deyib. 
    O bildirib ki, bu dərslərdə müxtəlif dünya dinləri barədə məlumat verilir, uşaqları tolerantlıq, bütün dinlərə hörmət ruhunda tərbiyə etmək baxımından materiallar var və bunlar tədqiq olunur: “Bundan sonra da bu məsələ nəzərdə saxlanılacaq”.

    01.04.14 Məqaləni oxumaq
     
    Nazir müavini: “Saxta diplomlarla bağlı daxil olan şikayətlər üzrə istintaq işi aparılır”
    “Mütəmadi olaraq tədrisin vəziyyəti ilə bağlı yoxlamalar gedir”.  AZADİNFORM  xəbər verir ki, bu barədə təhsil nazirinin müavini Ceyhun Bayramov jurnalistlərə açıqlamasında deyib. Onun sözlərinə görə, bu proses zamanı diplomların vəziyyəti də araşdırılır: “Ötən il diplomların verilməsində yeni qaydaların tətbiqi ünvanlaşmış bir qərar deyildi. Ötən il may ayında Nazirlər Kabinetinin müvafiq qərarına müvafiq dəyişikliklər edilib. Həmin dəyişikliklərin nəticəsi olaraq Azərbaycan  Respublikasının 99, 3 faiz məzunu diplom alıb. Hesab edirik ki, bu işə prosedur eyni qaydada keçirilir və keçiriləcək.  
    28.01.14 Məqaləni oxumaq
     
    Kıprısın ən böyük universiteti azərbaycanlı tələbələrə yeni güzəştlər vəd edir
    Bu gün Beynəlxalq Mətbuat Mərkəzində Kuzey Kıbrıs Türk Cümhuriyyətində fəaliyyət göstərən Doğu Akdeniz Universitetindən (DAU) gələn universitetin Beynəlxalq Əlaqələr Departamentinin Türk Dünyası üzrə müşaviri və Azərbaycan Kıbrıs Dostluq Cəmiyyətinin sədri Orxan Həsənoğlu, Universitetin Müasir Təhsilin Texnologiyaları və Təhsilin İdarə Edilməsi kafedrasının müdiri Ersun İşçioğlu və Universitetin Dövlət İdarəçiliyi bölməsinin professoru Deniz İşçioğlu mətbuat konfransı keçiriblər.
    17.01.14 Məqaləni oxumaq
     
    “Əshabi-Kəhf” hekayəsi Azərbaycan dilinə tərcümə olunub
    Ziya Bünyadov adına Şərqşünaslıq İnstitutunun böyük elmi işçisi, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru Coşqun Zəki tanınmış ərəb yazarı və şairi İmad əş-Şafeinin “Əshabi-Kəhf” (“Mağara dostları”) adlı hekayəsini ərəb dilindən Azərbaycan dilində tərcümə edərək şərhlərlə təqdim edib. Əsər Naxçıvan şəhərindən təqribən 12 km kənarda yerləşən İlandağ və Nəhəcir dağları arasındakı təbii mağarada müqəddəs ziyarətgah olan “Əshabi-Kəhf”in əhvalatını əks etdirir.
    28.12.13 Məqaləni oxumaq
     
    Mikayıl Cabbarov xarici səfirlərlə görüş keçirib
    Təhsil naziri Mikayıl Cabbarov Gürcüstanın, Belçika Krallığının və Koreya Respublikasının ölkəmizdəki səfirləri ilə ikitərəfli görüşlər keçirib.  Gürcüstanın Azərbaycandakı səfiri Teymuraz Şaraşenidze, Belçika Krallığının Azərbaycandakı  səfiri Karen Petit, Koreya Respublikasının Azərbaycandakı səfiri Çoi Suk-İn ilə keçirilmiş ikitərəfli görüşlər zamanı ölkələrimiz arasında təhsil sahəsində əməkdaşlığın cari vəziyyəti və perspektivləri barədə fikir mübadiləsi aparılıb. Həmçinin, tələbə mübadiləsi, ikitərəfli əlaqələrin genişləndirilməsi məsələləri müzakirə edilib.
    19.10.13 Məqaləni oxumaq
     
    “2” qiymət almış 128 məzun qəbul imtahanlarında uğurlu nəticələr göstərib
    Təhsil Nazirliyi 2012-2013-cü dərs ilinin və təhsil alanların yekun dövlət attestasiyasının nəticələrinin təhlilini davam etdirir. Ötən tədris ilində ilk dəfə olaraq orta məktəblərin bütün 11-ci sinif şagirdlərinə buraxılış imtahanının qiymətindən asılı olmayaraq, yekun dövlət attestasiyasının nəticələrinə görə attestatın verilməsi qərara alınıb. Onların arasında I ixtisas qrupu üzrə 350, II ixtisas qrupu üzrə 301, III ixtisas qrupu üzrə 559, IV ixtisas qrupu üzrə 330 bal toplamış abituriyentlər də var.
    27.08.13 Məqaləni oxumaq
     
    Səhifələr : 1 2 3 4 5 » #
    Rubrikalar
     
    Jurnalın qurucusu
     

     
    Alim öldü - aləm öldü
     
     
    Yubiley
     
     
    Nəşrlərimiz
     
     
    Torpaqlarımızı qaytaraq..
     
     
     
     
    Axtarış
     

     
    Jurnalın arxivi
     
    « 2017»
    Yanvar(0)
    Fevral(0)
    Mart(0)
    Aprel(0)
    May(0)
    İyun(0)
    İyul(0)
    Avqust(0)
    Sentyabr(0)
    Oktyabr(0)
    Noyabr(0)
    Dekabr(0)
    Arxiv
     
    « Dek.2017»
    Ïí.Âò.Ñð.×ò.Ïò.Ñá.Âñ.
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031